woensdag 22 juni 2011

Mijn eerste bericht

Vandaag eindelijk maar er eens voor gaan zitten om een site aan te maken waar ik mijn haakcreaties met andere kan delen. Als ik weer een project af heb kreeg ik altijd de vraag: wat ga je er mee doen? Tot nu toe dus niets maar vanaf nu ga ik ze hier ten toon stellen. Ik heb tot nu toe een aantal projecten uit de boekjes van Christel Krukkert gemaakt en daarnaast een aantal patronen die ik via Delicious Crochet had besteld. Ook liggen er nog een aantal projecten waarvan ik de patronen gewoon heel leuk vond en waarvan ik natuurlijk net als bij de rest trots ben op het resultaat.
Ik zal proberen te vooruitgang van mijn projecten hier iedere keer neer te zetten waardoor ik jullie op de hoogte kan houden van mijn vorderingen.
Daarnaast hoop ik hier andere creatievelingen te ontmoeten waar ik ervaringen mee kan delen en dan hoeft het niet alleen op haken betrekken te hebben.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat laten zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo

    Ik heb ook veel patronen delicious crochet,mala designs
    Ik zou graag ruilen
    Ladydiva1986@outlook.nl

    BeantwoordenVerwijderen