maandag 27 juni 2011

Sportauto voor mijn vader gefabriceerd

Mijn vader wilde een leuke amigurumi voor in de auto. Aangezien hij de meeste knuffels iets te kinderachtig vond, koos ik voor de Classic Car van Delicious Crochet.
In het begin kreeg ik het commentaar of ik een kerstsok aan het maken was, maar beetje bij beetje kwam de auto tot leven.
Alleen het kenteken ontbreekt nog maar ik zal hem voorlopig toch maar liever van de weg houden.

Natuurlijk wil ik jullie het eindresultaat van de sportauto niet onthouden.




Mijn volgend project zal Melvin de Slak van Delicious Crochet worden aangezien mijn schoonzoon Melvin heet en het beestje er best grappig uitziet.

2 opmerkingen:

  1. Wat is die super geworden zeg! Daar zal je vader erg blij mee zijn. Goed gedaan!
    Ik hoop niet dat je schoonzoon dezelfde eigenschappen heeft als de ami die je voor hem gaat maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in Blogland :-)
    Wat een prachtige creaties heb je gehaakt!
    Ik zal je blog met plezier volgen.
    De patronen van DC zijn super leuk allemaal, ik ben benieuwd naar je volgende creatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen