maandag 11 juli 2011

Wat heb ik als eerste klaar?

Hoezo met meer creaties tegelijk bezig zijn?
Op dit moment ben ik met een drietal creaties bezig............Wendy de Cocker Spaniel van DC, een baseballjack voor een beer en bloemetjes voor mijn eerste Swap bij Dutch Swappers.

Wat zou ik als eerste klaar hebben...............ik denk mijn bloemetjes want vanaf vrijdag kan ik gaan versturen.

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!!!!

PS heeft een van jullie ook al eens meegedaan aan een swap en wat zijn jullie ervaringen?

1 opmerking:

  1. Hee Jolanda,

    Ik ga je zo de patronen sturen hoor ;)

    Ik heb wel eens meegedaan met een swap. Soms is het leuk, soms niet. Hangt er ook vanaf wat je krijgt en wat de ander van jouw cadeautje vindt.

    Wendy is te gek! Ik heb haar ook op het verlanglijstje staan, net als de rest van DC

    BeantwoordenVerwijderen